Linia S.O.S. ZŁOTA PERŁA RYNKU 2015! |
Linia dermoregeneracyjna S.O.S - ZŁOTA PERŁA RYNKU 2015! Z ogromną radością informujemy o kolejnej nagrodzie jaką zdobyła Dermoregeneracyjna Linia S.O.S Dermo Pharma. W plebiscycie Perły Rynku 2015 kosmetyki te zdobyły złote miejsce na podium! Bardzo dziękujemy za uznanie i tak wysoką ocenę! W linii znajduje się: złuszczająca maska na stopy, regenerująco-odżywcza maska kompres 4D na stopy, krem z ekstraktem ze śluzu ślimaka na dłonie, odżywcza maska na dłonie
Za sukcesem linii regeneracyjnej S.O.S. Dermo Pharma stoi niewątpliwie duża sprzedaż i rozpoznawalność marki. Jednak na magiczne słowo „sprzedaż” ma wpływ wiele czynników. Po pierwsze jakość. Marka Dermo Pharma stawia na bardzo wysoką jakość produktów, co przekłada się na zadowolenie klientów z rezultatów działania. Po drugie spełnianie obietnic, które dajemy naszym klientom. Zawsze dotrzymujemy słowa. Klient jest w 100% pewien, że dobrze zainwestował wydane pieniądze i nasz dermokosmetyk spełni jego oczekiwania, dlatego wraca po nasz produkt, poleca go. Po trzecie komunikacja, estetyka. Wiadomości przekazane na opakowaniu kosmetyku są czytelne, dzięki warstwie wizualnej i jasnemu opisowi. Kosmetyk jest prosty w użyciu. Marka Dermo Pharma, która w całości recepturowana jest przez kosmetologów w Szwajcarii, jest marką inną niż wszystkie. Nie komunikujemy się z klientkami przez pryzmat wieku biologicznego. Nie chcemy i nie mamy prawa pytać kobiet, ile mają lat. Dla nas kobiety są zawsze piękne i atrakcyjne. Marka Dermo Pharma zadaje jedno pytanie: w czym możemy Ci pomóc, jaki masz problem? Na każdą niedoskonałość, którą określi sama kobieta, mamy pewne i efektywne rozwiązanie. Wdrożeniu linii S.O.S. Dermo Pharma towarzyszyły aktywne szkolenia dla przedstawicieli i dystrybutorów, materiały POS, obecność w gazetkach, promocje na Facebooku, prasowy PR, sponsoring konkursów na portalach społecznościowych. W naszych planach wsparcia nagrodzonej linii jest promocja medialna, w tym ogólnopolska kampania internetowa. Od wielu miesięcy widzimy skokowe wzrosty sprzedaży linii S.O.S. Dermo Pharma, co nie pozostaje bez wpływu na dalsze plany wdrożeniowe. Pewne jest, że do „rodziny” S.O.S. dołączyły zabieg kompres na paznokcie i skórki z parafiną, olejkiem ze słodkich migdałów, witaminą C oraz plastry ratunkowe na pięty z kompleksem NUTRITM, które już dziś zapowiadają się zwycięsko. Zatem jesteśmy przekonani, że Dermo Pharma Skin Repair Expert właśnie staje się niekwestionowanym liderem kategorii. Iwona Michalak właściciel firmy Estetica Group
|
|
|